Selasa, 9 Februari 2010

Untuk pengetahuan anda semua.

Soalan.

Adakah QUESTNET juga adalah MLM kerana ramai yang mengatakan bahawa QUESTNET menggunakan sistem MLM.? Minta penjelasan daripada pihak tuan.

Jawapan.

Tidak salah MLM. Kalau diluar negara QI terkecuali dengan kategori MLM tapi di Malaysia di anggap sama apabila ada networking. Ini kerana QI tiada level, pangkat, maintain dan beberapa ciri lagi.

MLM yang menepati syariah tidak ada masalah. Janji apa yang kita buat adalah menepati yang pastinya QI sudah banyak membantu INSAN dari segi kewangan dan juga kesihatan (Biodisc, Chi Pendant, BiS & FB)

MLM ada hukumnya harus, halal dan ada juga yang haram. Apa yang menentukan haram dan halal adalah cara pelaksanaan dan juga produk dalam syarikat. Jangan mudah terikut dgn orang yang tahu sekadar kulit sahaja.


Buat masa sekarang Ini sistem yang kami gunakan bukan piramid. Sistem ini diharamkan oleh bank negara.
Memang banyak bisnes yang menggunakan konsep MLM.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai apa itu Bisnes MLM dan bukan MLM silalah hadir tampilkan diri anda pada sesi penerangan yang kami adakan. 

Kebiasaannya orang yang negatif akan tetap negatif kerana mereka di luar (bukan ahli). Berani kerana benar dan Takut kerana salah.

Tiada ulasan:

Iklan